torsdag 15. september 2011

Nytt fokus i bloggen....

Nå er det på tide å tørke støv av bloggen igjen..... Det har skjedd mye med kostholdet mitt siden sist jeg blogget. Jeg spiser melkeprodukter (!!!) igjen. I månedsskiftet februar/mars i år (2011) forsøkte jeg å legge o kostholdet til lavkarbo. Skepsisen var høy, og jeg hadde ingen forventninger - til all forundring - så viste det seg at dette fungerte for meg! Helseplager forvant, og energien økte! Det har vært bevist at jeg ikke har blogget om dette enda, før jeg har levd med kostholdet en stund. Dermed kan jeg si at det fungerer for meg, selv etter mange måneder. Dette er med andre ord et kosthold som har kommet for å bli hos meg. Heretter kommer oppskriftene i all hovedsak til å være konsentrert rundt kostholdet LAVKARBO! Håper du kan bli inspirert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar